24/8 Måndag

Denna dagen gick väldigt fort för att vara Måndag och att vi slutade vi 15.30 ungefär, Efter skolan så drog jag och Clary in till stan. Jag skulle köpa en almenacka till skolan, hittade en prefekt :)  Efter det så gick vi och lekte tjockisar ^^
på donken, JAG TÄNKER ALDRIG BESTÄLLA MC FLURRY IGEN ELLE VAFAN DEN HETTE BLÄ! :D

Efter det så åkte vi tillbaka till mönlycke, Clary och jag hittade massa olika kompisar idag :D
Godiskillen på bussen ( han blev as glad när vi pratade med honom haha)
Epatraktorn killen, han satt o skröt om vad han hade gjort med sin epa, jag fattar ingeting av det där så jag satt bah aha, vad fräck du är då inte..hahaha
och såklart Biffen :D , En Rotwiler eller hur det stavas, som en alkis hade..hur söt som helt och mega snäll :D

Man får aldrig en lugn stund med Clary :) , tack för en trevlig dag ..
Puss på dig :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0