Chockad & Rädd

Jag vet inte hur jag ska börja, känner bara att jag behöver skriva av mig.

Hur kan en person bara förvandlas till en sådan idiot?, hur kunde jag missa vilken jävla svin hon är? Vad hon gör mot mig och hur hon beter sig mot mig. Hon är inte den person jag lärde känna för drygt 1år. knappt det!
Har du gått under en mask knappt detta året? och låtsas vara en person som jag hållde kärt?
Var har du tagit vägen? Jag känner ett stort ogillade mot dig just nu hur du ljuger om allt och knappt ställer upp. Ett stort hat växer inom mig mot dig.

jag vet inte med er, men jag tycker jag är för snäll!, jag får fan med sätta gränser! Jag ska inte ta imot sådan skit varje dag och låtsas som ingeting. Jag ställer upp för mina kompisar men vad får jag tillbaka? INGETING!

åh jag är så trött på allt, men jag har iaf några som ställer upp och det är jag så grymt tacksam för!
Jag kanske inte visar det hela tiden, men det betyder grymt mycket! TACK! verkligen.

I Fredags så träffade Christoffer, har inte träffat honom på hela veckan så det känndes hur skönt som helst att träffa honom igen. Vi var hemma hos honom och tog det lungt. Var det bara vi som kollade på Kristallen? Kände mig som världens panchis när jag satt där med levande ljus, pocorn i en mysig soffa med min älskling.
Iaf var detta veckans bästa dag, att bara ta det lungt och vara med någon som gör en glad.
Jag älskar dig Christoffer.

Jag har ju tränat 3gånger denna veckan nu, var helt jävla slut i Fredags! Kanske borde ta det liiiiite lungnare! :P haha.
.sätt ett smajl på läpparna gått folk, allt löser sig :D
Hoppas alla har det bra! , tack för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0