Mr.Perfekt dont exist my littel friend.

Jag älskar Måndagar, så softa lektioner :D denna dagen har gått grymt fort!! :D

Efter skolan så skulle jag hoppa in för en annan Barnpassare, så det var bara att sätta sig på bussen till Hälsanshus. Jag skulle passa 2 barn, det ena barnet går på härryda skolan och jag kände igen honom direkt ( men han kände inte igen mig) tack för den dissen jesper. :P

Han och sin bror var ju inte direkt tysta av sig, de skrek hela tiden och den ena skulle överösta den anndra! HÖLL PÅ ATT STRYPA UNGEN.. de kastade även leksaker på mig och bråttade ner mig..snacka om att jag blev glad när deras mamma kom sen och hämtade dem. PHU.

Sitter helt jävla slut nu, jag vill bara gå och lägga mig och låta månaden gå över till September :)

Look Deep into yourself before you blame all others, for betrayal
I promise, so easy to say and easy to failed
and you will do it again.
Mr.Perfekt dont exist my littel friend.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0