Onsdag 26/8

Hej alla glada :)

Nu ska jag fan med tag ta i mitt tränade och minst träna 3 gånger i veckan, jag får fan med skärpa mig nu! Jag tänker inte betala för något som jag inte använder.
Nu när jag ändå har slutat med godis och allt :) hållt mig i 9 hela dagar! :D duttiga mig!
Idag efter gymmet så mötte jag på Clary och hennes mamma i receptionen ( eller hur det stavas) jag baha vafan? det ser precis ut som clary! så vänder hon sig om haha snacka om att jag blev chockad.
Nu har även hon skaffat gymkort :D , så det första vi gör imorgon är att träna :D gött!

Nu sitter jag här alldeles ensam, mamma & amanda är uppe i klubben och pappa jobbar över...
Känns jävligt skönt att det bara är jag hemma, ingen som tjatar.

Jag är så himla förvirrad just nu, jag vet inte längre vad jag ska göra för att bli accepterad?
Min kropp skriker bara lämna mig ifred! låt mig vara! Jag vet fan inte vad jag vill längre.
Är total trött på allt.
snälla sluta klaga och sköt ditt!

Jag hatar mitt schema! och jag hatar min klass.
utom vissa :) Puss på er och ta hand om er!

Rebecca <3 Chrsitoffer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0