Skolan startad och livet rullar på fortare än vanligt

Sommar lovet 2009 var helt okej, fast som alla anndra lov gick det väldigt fort!
Under sommaren 2009 var jag tex i Kolmården,Gottland,Strömstad, Varberg och haft det bara underbart!
Det som var mindre bra under sommaren var att jag och christoffer smällde med hans bil, den är helt jävla skrot!
Det var han som vi smällde meds fel, gubbjävel!

Måndagen 17 agusti
Idag började skolan kl 13.00!
jag vaknade kl 10.00 med blixtrar framför ögonen, JA VILKEN UNDERBAR DAG! fuck!
men jag pallrade mig till skolan iaf duktig som jag är..
Vi var i skolan tills 14.00 sedan slutade vi :) och då hade äntligen min migrän gått över...(Y)

Jag & Clary har börjat med Godis förbjud till Jul, vi får se hur långt vi kommer denna gången :)
Jag var ju inte lite godis sugen igår då eller?! haha men jag klarade mig :D

Efter skolan så åkte jag hem till Älsk och pussade lite på honom, vi kollade på film och bara tog det lungt.
:) 

När jag kom hem så gick jag en kvällstur med Elvira, Underbart :)

Hoppas alla har det bra!
Puss på er!

I miss you, I really really miss you <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

i miss u to.. i miss all our memory and everything we have done..

i miss my old rebecca,



everything i do, i do it for you

2009-08-18 @ 17:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0