Tisdag & Onsdag 18 - 19/ 8

Tisdag

Idag så var jag i skolan i en halvtimme innan jag fick migrän, men som vanligt stog jag ut dagen eller a fram tills 13.00 då bestämde jag mig för att åka hem för jag orkade inte. jag skulle jobba på hälsanshus klockan 15.00 så jag ville bli frisk tills dess.

När jag kom av bussen så spydde jag, snacka om tur?! han gå mins 5m innan jag var tvungen..Kul om jag hade suttit på bussen.
När jag vaknade kl 15.00 så ringde jag hälsans men inga barn var inbokade så det sket sig!, Så vid 5 gick jag en sväng med lizzi när jag började gå hemåt igen började det blixtra framför ögonen IGEN! så det var bara att gå och lägga sig igen HELVETTES BÖG MIGRÄN! 
Så denna dagen var mest en sov/ mörda mig dag för mig..Inte precis så upphetsande!

Onsdag

Inget specielt händer utom att jag har vart ute och gått med Viran och ska snart laga mat och städa vidare,

jag försöker komma på varför jag har migrän hela tiden och nu har jag kommit på det, PRESS/STRESS!
Jag vet inte hur jag ska göra längre för att göra någon nöjd, just nu känner jag bara låt mig vara!
Jag orkar inte ta mera skit, än vad jag egentligen kan ta. jag har fått nog.
Jag vet inte längre vad jag vill, det ända jag vill är att Erica kommer hem!
Min Älskade
Erica, som får ge fan i att bara skriva på eng i hennes blogg, JAG FÅR FAN SNART SITTA MED LEXIKON FÖR ATT FATTA NÅGOT :D hihi
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0