Torsdag 20/8

Hej alla glada :)

Skolan vart helt meningslös idag, man gör ingeting än att får information och pratar bort timmarna.
Vid 13.00 tiden så skulle alla gå bort till frökens udde där vi 2:or skulle umgås mera med 3:orna..Leken gick ut på att få så mycket information om den anndra personen som möjligt alltså var det fem 2:or och fem 3:or i varje grupp..Rättså kul faktiskt.

När vi slutade så gick jag och Clary till coop hon skulle äta och köpa godis :) , JAG HAR FORTFARANDE KVAR MITT GODIS FÖRBJUD OCH JAG HAR KLARAT MIG I 4 HELA DAGAR NU :D hihi efter det så gick vi och träffade amanda vid buss terminalen.
Efter det så gick vi en sväng, vetefan varför? tidsfördriv?

Vid 5 tog jag bussen hem för clary skulle på kalas och amanda skulle hem, När jag kom hem så åt jag och bara chilla :)
Vid 18.06 ringde Clary och amanda och sade att vi skulle till landvetter så det var bara att springa till bussen och JAG HANN! precis när jag kom fram kom bussen..snacka om tur?

I landvetter träffade vi cpit folk, ingen kommentar på det.
men kul hade vi iaf :D

Tack för en trevlig dag flickor :)

Btw, Idag har Christoffer och jag vart tsm i 9månader.
Jag älskar dig! Det finns inge som du!
  / din

SKÖT OM ER :)
puss

Kommentarer
Postat av: deion

vill du ha en puss?



lagg till honom pa facebook

alskling <3

2009-11-18 @ 15:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0