Torsdag 27/8

Hejhopp :)

Idag började dagen med att jag och Clary gymmade på hälsans, i ungefär 2 timmar..var helt jävla slut hela dagen! orkade ingeting!
fan vad borta jag var. Inte bra! denna dag tillbringade jag med clary iaf :) , Mys mys!

Igår så satt jag och amanda och kollade på Män som hatar kvinnor, Den var la sådär..jag blev mest förbannad att det finns sånt folk som gör sånt osv. svinit är det!
Dem har inte rätt att leva!

Nu ska jag gå och lägga mig, och det kommer bli underbart! :)
har längtat hela dagen på att få lägga mig i min säng och sova!

Erica, du fattar inte hur tomt det är utan dig?
det har knappt gått en månad och jag kommer inte ens ihåg ditt skratt.
Jag älskar dig! glöm inte det.

Rebecca <3 Christoffer

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh, sweeetie!

My make me smile!

I love when i write about me! Lol! :) <3

2009-09-04 @ 20:58:14
URL: http://thewaytousa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0