Träning på högnivå

Idag tränade jag och Clary på hälsans!, Var super skönt. sammanlagt så har vi tränat 4gånger denna vecka! Skryt på hög nivå ;) men jag tycker faktiskt jag är duktig
När vi var klara så gick vi och ducsha efter det så bastade vi..Efter ett tag så hörde jag att telefonen ringde, det var en annan barnpassare som frågade om jag ville ta hennes pass idag..Ofta man svarar nej.

Så idag var det första gången jag jobbade som barnpassare på hälsanshus, Det var jätte kul att vara 5år igen och leka med ungarna..vi gjorde alla möjliga lekar och mammorna tyckte det var svin kul att jag var så "barnslig" men det är så jag är :)  LEV MED DET :D 

Nu sitter jag och funderar på om jag ska ut och gå med Elvira, :)
Men alla får ha det så gött och ta hans om er!

Tack Malin för ditt inlägg om låten The Show Must Go On - Queen, jag har letat som ett as efter denna låt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0