17/6-09 Onsdag

Hej :)

Nu har jag precis packat ner det sista, nu väntar jag bara på att tiden ska snabba sig så jag kan gå till bussen :)
Imorgon så far jag och Christoffer till strömstad det kommer att bli mega mys, hoppas bara vädret håller sig:)
Idag så har jag för det mestat städat,lagat mat och packat!
suck och stön!

Jag har även förberett massa saker till Gottland, :)

Igår så var jag med Clary, hon hjälpte mig att färga mitt hår och sedan så drog vi hem till henne och kollade på film :)
"Vi hade iaf tur med vädret igen" :) SJUKT ROLIG :D
Du är bäst Clary :) , Jag älskar Dig! <3

Efter det så kom älski och hämtade mig och vi åkte hem till honom och sov där:)
Jag älskar dig Christoffer <3

Fan vad tomt det känns att inte träffa BF1 varje jävla dag, fan vad jag saknar er :(
suck!

Aja, Hoppas alla får en rikitgt trevlig Midsommar, Puss på er !

Rebecca <3 Christoffer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0