18/6 - 21/6-09

 Dessa dagar så har jag vart i Strömstad med Christoffer och hans familj :) , rättare sagt på Saltön.
Vi har ätiti jätte god mat  :) så man gick runt och var propp mätt hela tiden (Y)
Vi var även ute med Runes fiskebåt och fiskade makrill, vi fick 2st HAHA :) Vi åkte även och kollade på sälarna , mega söta :D
Det var precis som uppe i gobo, Chrsitoffe och jag hade en egen stuga, god mat och ut med båten :) MYS VARE! :D

Lördagen 20/6
Så har jag och Chrsitoffer vart tsm i 7månader.
jag älskar dig Christoffer! <3


Dessa dagar har verkligen vart jätte kul, :) Så jag ville fan med inte hem.. :(
men men ,

När vi kom till Mönlycke kom mamma och hämtade mig, så nu ska jag packa ner dem sista sakerna.
jag hinner inte ens packa upp haha :) , Ikväll så åker vi till Gottland.
Hoppas alla har det bra! ;)
Puss på er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0