Helg

Fredag

Vaknade upp med Älski, Vid 12 så kom mamma och hämtade oss..jag skulle följa med mamma in till stan och Chrille skulle till verkstan och pilla med bilden.

Inne i stan hittade jag en najs tröja :) Efter vi var klara så åkte vi till Mönlycke och plockade upp Clary :) Vi skulle till Hälsanshus och biffa oss :)
Eter det så sade vi hejdå och jag åkte till Mönlycke och träffade Älski.

Senare på kvällen så åkte vi runt i stan, och gjorde absolut ingeting :p
sedan så somnad jag som en stock hos älsk :)

Lördag
Kalas hos Alva :) Grattis skit unge du är fan med 2år nu :D

Söndag

Idag ska clary och jag på Nikelodien dagen inne på Liseberg :D
UPPTATERAR MER SENARE :D
men första ska vi gymma ^^



JAG ORKAR INTE!
OUT OF MY HEAD, OUT OF MY MIND!


Det som du skrev knäckte mg.
totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0