Min fråga till er

Jag förstår mig inte på mig själv, Hur kan jag välja sådana kassa kompisar? att man inte ser i början hur personen egentligen är..Hur jag kan ge och ge utan att få något tillbaka..Hur fan kan jag leva så?
Jag nämner inga namn, ni borde veta vilka ni är.

Jag är rädd nu, För dom som jag håller kärt nu,  kommer även dom förvandla till det där monstret som dem flesta gör nu? som förstör och sårar? Som vill att jag ska finnas där när den inte kan göra detsamma? jag ger mitt förtroende för er men ni står och bara smutsar ner det.

Nu är det nog, jag får fan med börja stå upp för mig själv..Jag har serisöt fått nog..
Nu är det ni som ser mig gå och inte kommer tillbaka.

Tack för dem som finns och lyssnar
Jag älskar er <3


Christoffer krantz <3
jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0